Četiri načina kako da oblikujete zadnjicu

podizanje-zadnjice-mrsavljenje

Trend u svetu i kod nas jeste zadnjica koja je prilično velika i izdefinisana. To je aktuelni trend koji traje nekoliko godina i koji su pokrenule svetski poznate ličnosti. Međutim, imati lepo oblikovano telo, pa i zadnjicu ne mora biti samo trend. Naravno da podignuta i lepo izdefinisana zadnjica nije „must have“ i nije nešto što je poželjno. Činjenica je da se to više nameće.

Međutim, ako ste zadovoljni svojim telom i svojom zadnjicom onda ne morate ništa da menjate i to je sasvim u redu. Međutim, ukoliko ipak želite da nešto promenite na sebi i da poboljšate svoj izgled na način na koji želite, onda imamo nekoliko predloga za vas:

Čučnjevi i iskoraci

Neverovatno je koliko se brzo vide rezultati nakon ovih vežbi. Posle samo dve nedelje intenzivnih vežbi čučnjeva i iskoraka, primetićete kako je vaša zadnjica podignuta. Naravno da za podizanje zadnjice ne mogu da budu dovoljni samo čučnjevi i iskoraci i samo dve nedelje vežbanja. Intenzivna vežba, redovna vežba – to su načini da podignete zadnjicu. U početku radite jednostavnije i lakše čučnjeve i iskorake. To je važno da biste naučili kako se pravilno rade čučnjevi i iskoraci. Nakon toga, pređite na malo teže vežbe koje uključuju i čučnjeve i iskorake i to će dati i te kakve rezultate kada je u pitanju podizanje zadnjice.

cucnjevi-misici

Trčanje uzbrdo

Ako živite u zgradi na na primer petom spratu, odlična je vežba ukoliko se do ulaznih vrata vašeg stana penjete uz stepenice i izbegavate lift. Ovo je odlična vežba za podizanje zadnjice. Trudite se da kada se penjete uz stepenice da zatežete mišiće, pokušajte da ih osetite u toku penjanja. Zatim jako dobra vežba za podizanje zadnjice jeste trčanje uzbrdo. Ovo uopšte nije jednostavna vežba i biće vam jako teško u početku. Zbog toga bi trebalo u početku da se samo penjete uzbrdo, odnosno da hodate uzbrdo, pa onda sve više i više da ubrzavate. Ovo će vam pomoći i da izgubite kilograme, a u isto vreme i da se zategnete.

Podizanje zadnjice elektrostimulacijom

Još jedan od načina da oblikujete zadnjicu jeste tretman elektrostimulacija mišića. Podizanje zadnjice je veoma lako uz ovaj tretman. Naime, elektrostimulacija mišića je jako dobra za podizanje zadnjice, ali i za skidanje celulita. Dakle, oblikovaćete vašu zadnjicu, a u isto vreme i podići. Samo 15 tretmana biće dovoljno da vaša zadnjica promeni oblik i bude sve bliža onom obliku koji vi sami želite.

Trudite se da što manje sedite

Jasno je da je većina ljudi u ovom smislu ograničena. Međutim, sedenje nikako ne utiče dobro na vašu zadnjicu, odnosno na njen oblik. Sedenje po ceo dan i aposlutni izostanak bilo kakve vežbe loše će se odraziti na vas. Naime, efekte, odnosno loše efekte ćete primetiti i mnogo pre nego što očekujete. Izostanak vežbi ili bilo kojih drugih tretmana može negativno da utiče. Ako na primer ne stižete da vežbate, a prikovani ste za stolicu tokom celog dana, onda bar posetite neki od tretmana elektrostimulacije mišića. Jer na ovaj način vaši mišići neće biti „uspavani“, pa ćete tako i ako ne vežbate raditi na podizanju zadnjice.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *