Kada je postalo IN nositi papuče?

postalo in nositi papuce

Nije sve u izgledu, čuli smo milion puta. Letnje papuče, koliko god da na prvi pogled izgledaju operisano od inspirativnosti i prostora za modni zanos i izražaj, ove sezone su se nekom magijom probile u sam vrh interesovanja modnog establišmenta. Neki kažu da je sve počelo sa Zarinim metalik modelom, predviđenim za opuštene varijante pored bazena, koje su prošle sezone bile nezaobilazni deo svakog letnjeg eksterijera.

Modni blogeri pišu da su u početku bili vrlo skeptični prema celoj ideji o papuči kao novom modnom detalju. Ravne platforme, gumeni đon kao najčešće rešenje, nisu delovale kao obuća koja bi privukla ni devojke koje na prvo mesto stavljaju udobnost i žive u trenerci, a kamo li one rođene na štiklama. Izgledale su dosadno, nezanimljivo i prevaziđeno. Pisalo se da nemaju nikakav potencijal, i da su estetski limitirane i totalno kao japanke.

Međutim, u poslednjih godinu dana situacija se menja iz korena.

Nekada monoton deo garderobe postaje predmet interesovanja mnogih modnih brendova. Svaki od njih stavlja svoj logo, od običnih supermarketa preko pank verzija marke Proenza Schouler. Tržište postaje preplavljeno, opcije za letnju sezonu eksponencijalno rastu, nove zavisnosti se rađaju. Postaje imperativ imati dobre papuče, sa logom omiljenog brenda jasno uočljivim.

Koje papuče prosto morate kupiti?

Počnimo od klasike, i investicije koja nema šanse da se ne isplati. Kupite Hermesov model Oran Sandal. Prošlogodišnji hit se relativno brzo etablirao kao par obuće koji će uvek biti vrlo kul posedovati i koji nikada neće biti demode. Ukoliko ih budete dobro čuvali mogu vas služiti godinama, jer se svi slažu da su to papuče koje su gotovo momentalno postale klasika.

Kad bolje razmislimo i analiziramo tržište, dolazimo do zaključka da ne postoji tip osobe, niti aktuelan modni trend , za koji već nisu osmišljene papuče. Ukoliko je vaš izbor minimalistički stil, klasika i jednostavnost, onda se odlučite za kompletno bele ili crne, sa tankim partama/trakama na gornjem površinskom delu. Ako se osećate bar malko avanturistički, izaberite neku metalik verziju omiljenih papuča. Kao najbolja opcija za kupovinu jednostavnog i klasičnog primerka ove nove trendi obuće, ali sa nekim šik momentom, poznavaoci navode prodavnice brenda Balenciaga.

Iako na prvi pogled deluje da papuče nemaju nekog prostora za inovativnost ili raznovrsnost, brzo ćete uvideti da u kombinaciji sa ostatkom garderobe one uopšte nisu jednoličan i monoton deo outfita. Čak i ukoliko vaš izbor nisu neke stilizovanije varijante i odlučite se za sportske jednobojne modele Nike ili Adidas, ukoliko ih iskombinujete uz recimo par helanki, široku belu majicu i atraktivnu kožnu torbu ostavićete utisak modno osvešćene osobe, koja prati trendove.

Za one koji od svega, pa i papuča, žele nešto više, kojima je bitna unikatnost, dizajnerski pečat i jedinstveni duh, vaš izbor mogu biti papuče dizajnerske kuće Rochas.  Ukrašene kristalima, ili čak dijamantima, svetlih pastelnih boja, sa zlatnim ili srebrnim trakama, mogu se nositi i u nekim formalnijim prilikama.

Modne blogerke na sam vrh vrhova papuča koje treba imati u svojoj kolekciji, stavljaju one iz Gucci Bloom kolekcije. U suštini reč je o, na oko običnim, crnim papučama koje nosite pored bazena, brendiranim Gucci Bloom logom preko trake. Koštaju tričavih 1100 dolara i na vama je da odlučite vredi li dati taj novac na sasvim obične gumene papuče.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *