Kako da vaš organizam postane otporan na viruse?

jacanje imuniteta

Nikada nije bilo lakše jačanje imuniteta kod odraslih. Niste saglasni? Evo na koji način može vaš organizam da postane otporan na viruse u samo nekoliko jednostavnih koraka.

Imuni sistem svakoga dana ima važan zadatak u organizmu. Bez obzira da li se radi o deci ili odraslima, imuni sistem predstavlja glavnu liniju odbrane organizma od bakterija i virusa. Ali šta kada imunitet počne da slabi?

Pad imuniteta često se dešava i kod odraslih i kod dece.  Međutim, čini se da ovaj problem više imaju odrasli nego deca. Aevo i zašto. Ako krenete od sebe, prvo imajte na umu koliko imate obaveza dnevno, koliko radite i koliko vremena posvećujete odmoru i oporavku organizma. E pa, to je slično kod mnogih ljudi, jer većina se seti svoga organizma tek kada on počne da se buni. Kada već mikroorganizmi stignu u organizam, onda je možda već kasno za jačanje imuniteta. Zbog toga je izuzetno značajno da vam jačanje imuniteta postane svakodnevna obaveza na kojoj morate kontinuirano da radite. To se posebno odnosi na odrasle koji trpe daleko veći pritisak i čiji organizam je izložen mnogo većem stresu. Dovoljno je da se pridržavate nekoliko jednostavnih koraka i eto jakog i sposobnog imuniteta koji će se lako izboriti sa svim virusima koji ga napadaju.

Osluškujte svoj organizam!

Stručnjaci posebno savetuju da se organizam osluškuje. Ako primetite odmah prve simptome blagog pada imunog sistema, onda je vreme za dodatno jačanje imuniteta, a najbolje bi bilo da izbacite i loše navike.

Za jačanje imuniteta neophodno je da stvorite odgovarajuće preduslove za njegovo jačanje. Ako imate loše navike, onda vam jačanje organizma baš neće imati nekih koristi. A koje su to loše navike? Najpre se pod lošim navikama misli na alcohol i pušenje, stoga bi najbolje bilo da se zauvek rešite cigareta, a da alcohol svedete na minimalnu kontrolisanu količinu.

Kod odraslih za jačanje imuniteta izuzetno je važno da organizam bude što čistiji iznutra. Nikotin i alkohol najviše izjedaju pluća i jeteu koji su od izuzetne važnosti za zdrav imuni sistem.

Jačanje imuniteta moguće je uz zdraviji bioritam!

Da bi vaše telo što bolje funkcionisalo, bilo bi dobro da uspostavite što zdraviji bioritam. Jasno je da je savremeno doba produžilo trajanje radnog dana i da često poslovne obaveze pojedu vreme za odmor, ali treba posebno napomenuti da stalni pritisci i stres dovode do direktnog slabljenja imuniteta. 

Ako je ikako moguće potrudite se da ustajete i da ležete u isto ili makar u približno vreme i da vam obroci budu redovni. Raspored koje vaše telo ima posebno utiče na jačanje imuniteta odrasle osobe. Takođe, mnogo je lakše kada se organizam navinke na već tačno određen ritam.

Bogata ishrana za jak imunitet!

Sama po sebi redovna ishrana nije dovoljna za jačanje imuniteta. Značajnije je šta jedete, jer se tačno zna koja vam hrana slabi imunitet, a koje jača vaš imuni sistem.

Najpre smanjite unos šećera. Pošto je šećer težak za organizam, sa njime se telo mnogo teže nosi. Vaš imuni sistem može da oslabi i belo brašno, ali i previse masna i slana hrana.za zdravu imunu funkciju izuzetno su značajni digestivni trakt i stomak, jer oni direktno obezbeđuju hranljive supstance koje vaš imuni sistem jačaju.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *