Kako promo materijali pomažu vašem biznisu

promo materijal zeppelin

Kompanije, kao i manja ili veća preduzeća, koriste promotivne materijale kako bi povećali prodaju  i privukli klijente. Promotivnim materijalima se kompanija izdvaja od konkurencije i privlači određenu ciljnu grupu.

Promo materijal je raznovrstan, a zajedničko svima njima je da na sebi poseduju logo kompanije koja ih izrađuje. Od njih imaju koristi kako kompanije, tako i postojeći, a i potencijalni klijenti.  

Sa postojećim klijentima se uz pomoć promotivnih materijala gradi lojalnost prema brendu, a novi klijenti se motivišu da probaju proizvod ili uslugu sa kojom pre nisu imali iskustva.

Reklamni materijal kao sredstvo za informisanje

Štampani materijal kao što su flajeri, posteri, brošure, vizit karte su promotivni materijali koji služe za privlačenje novih klijenata. Ovi, ne tako skupi materijali, su odličan način da se u razgovoru licem u lice sa  klijentom dostave osnovne i bitne informacije o komapaniji.

Pomoću ovih materijala potencijalni klijenti i kupci imaju kontakt kompanije kao i informacije šta ta kompanija nudi. Mnoge kompanije, firme i preduzeća koriste flajere, vizit kart, brošure, fascikle na raznim strukovnim događajima, sajmovima i drugim mestima za prezentaciju.

Reklamna galanterija i tekstil kao promotivni pokloni

Promotivni materijali mogu biti razne vrste reklamne galanterije kao što su USB memorije, olovke, upaljači, termosi, šolje, kancelarijski pribor, pribor za kuću kao što su vinski setovi ili PC gadžeti.

Paleta proizvoda u okviru reklamnog tekstila je, takođe, veoma široka, a za koji ćemo da se opredelimo,  zavisi od potreba kompanije i njenih klijenata. Partnerima i klijentima kompanije se mogu pokloniti predmeti sa logom kompanije kao što su: majice, torbe, kišobrani, kravate, peškiri, sportska oprema i ostalo.

Reklamna galanterija i reklamni tekstil su istovremeno i idealni pokloni za zaposlene jer su oni najbolji predstavnici kompanije u kojoj rade.

Promotivni materijali su isplativi

Izrada promotivnih materijala košta manje nego cena neke druge markentiške forme kao što su medijske i advertising kampanje.  Isplativo je da kompanija napravi veliku količinu reklamnog materijala i da ih koristi tokom vremena za različite kampanje kako bi uštedela.

Ponuditi termos za kafu ili USB memoriju je za kompanuju mala finansijska investicija kojom dobija ogromne efekte kao što su prepoznatljivost brenda i reputacija.

Promotivni materijali ostaju dugo u pamćenju

Pomoću promotivnih materiajla kompanija i njeni proizvodi ostaju u pamćenju postojećih i potencijalnih klijenata. Oni služe da se poveća svest o nekom proizvodu i da ljudi vide ime i logo kompanije i to po više puta.

Pokloni ostaju dugo u njihovim kućama ili kancelarijama i podsećaju ih na kompaniju od koje su ih dobili. Kada kupci krenu u kupovinu veća je verovatnoća da će uzeti proizvod kompanije čiji su im logo i brend prepoznatljivi.

Strategija izrade promotivnih materijala

Promotivni materijali se rade sa prethodno osmišljenom strategijom. Pre nego što se odlučimo koju vrstu reklamnog materijala ćemo da izaberemo  potrebno je da postavimo neke od ključnih pitanja, kao što su npr: Koji je cilj kampanje i kojoj ciljnoj grupi se obraćamo? Da li želimo nove klijente ili želimo da izgradimo lojalnost kod već postojećih? Da li želimo da povećamo prodaju ili da povećamo profitabilnost?

Kada odgovorimo na ova pitanja imaćemo mnogo jasniju ideju koji promotivni materijal nam je potreban.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *