Kako se uspešno rešiti viška kilograma

devojka je smršala

Kako su nam stigli topliji dani, sve više obraćamo pažnju na naše nedostatke i neretko nismo zadovoljne.

Ne morate se pribojavati, iako je leto u toku, nije kasno da i vi vašu liniju sredite, a u ovom tekstu saznajte i na koji način!

Šta NE SMETE jesti

Hajde prvo da razgraničimo ovo: jasno vam je da su vas dovde dovele nezdrave navike, pre svega one koje ste pravile u ishrani.

Dakle, da bi telo bilo lepše, ali važnije od toga – zdravije – nekoliko stvari naprosto morate izbaciti: bez testa, nezdravih i masnih grickalica, kao i slatkiša, gaziranih sokova i onih navodno prirodnih, a punih šečera. Takođe, trebali biste isključiti i konzumiranje alkohola, eventualno možete popiti lagano čašu vina uz ručak, to čak i doktori preporučuju.

Zdrave navike

U ovom delu teksta ćemo vam otkriti par zdravih navika pomoću kojih ćete se uspešno izboriti sa viškom kilograma. Znajte da su vam potrebni trud i volja, da biste ove stvari ustalili u svoj život i uklopili u lični ritam, ali verujte nam, vaše telo i čitav organizam će vam biti zahvalni kada budete uspeli.

Ono što možda i znate jeste da doručak nikako ne treba preskakati. Svesni smo da je današnji način življenja brz, stresan, pun obaveza, ali jednostavno morate naći vremena da doručkujete, i to naravno, ne pecivo iz pekare, već nešto zdravo. Na internetu možete pronaći mnoštvo ideja i recepta za obroke koji su zahvalni jer se brzo pripreme, ali su izuzetno dobri za vas. Inače, doručak treba jesti najkasnije dva sata nakon ustajanja.

Pijte što više vode. Poznato je da ljudi bez vode ne mogu, ali da li je zaista unosite u preporučenoj dnevnoj meri ili su to čaša, dve na dan? Voda nam donosi toliko benefita, da niste ni svesni. Između ostalog, pomaže nam da se rešimo dosadnih masnih naslaga i zato, pijte što više ove dragocene tečnosti!

Bilo da ste zaposleni ili obavljate svoje obaveze kod kuće, sigurno je da ste na kraju dana umorni i iscrpljeni. Retko kome je tada do vežbanja. Međutim, ono što će vas svaki trener posavetovati je da nikako ne smete propuštati večernje treninge. Odlazak u teretanu vam može oduzeti još više vremena, ali sigurno je da možete izdvojiti 20-ak minuta za vežbe koje ćete pronaći i na internetu. U udobnosti vašeg doma vežbajte i skidajte kilograme sa ugroženog dela tela.

Poznato je da žene uglavnom kubure sa viškom u predelu bokova i stomaka i zato smo vam pripremili nekoliko saveta kako da se efikasno oslobodite sala na stomaku.

Uz jednostavne vežbe postanite fit

Da, moguće je skinuti kilograme i biti zadovoljan sobom i u kraćem vremenskom periodu, uz određene vežbe koje ćete redovno raditi. Samo treba biti uporan i videćete da nisu neophodni meseci preznojavanja da biste postali fit.

Mi vam nećemo davati primere vežbi, jer smatramo da će vam biti jednostavnije da uvežbate ukoliko odgledate na nekom snimku, a internet zaista nudi mnogo mogućnosti da pronađete baš one vežbe koje su vama potrebne.

Umesto toga, mi ćemo vam predložiti šta da nabavite ukoliko se odlučite za vežbanje kod kuće.

Najbolje bi bilo da kupite tegove (oko 2 kilograma teške; biće vam sasvim dovoljno), zatim obruč koje ste sigurno koristile i kao male i trake za vežbanje. Da, to je sve.

Na pod stavite neku prostirku koju pronađete i samo pratite uputstva sa video snimaka.

Ukoliko niste u formi, birajte vežbe sa kraćom minutažom, ne morate odmah raditi treninge od sat vremena. I 15 minuta aktivnog vežbanja će vas vrlo brzo dovesti do željenih rezultata.

Ono što stručnjaci predlažu da svako uvrsti u svoje treninge jesu kardio vežbe. To su trčanje, brzo hodanje ili sobni bicikl ako ste kod kuće, a ako posećujete teretanu, onda traka za trčanje. Sem za skidanje kilograma, ove vežbe vam osnažuju srce i regulišu pritisak. Izuzetno zdrave i delotvorne, pa vam ih zato i mi toplo preporučujemo.

Da li treba držati dijete

Oko ove teme se često diskutuje, jedni podržavaju, drugi apeluju da je to štetno za organizam. Mi vam svakako ne predlažemo da gladujete, ali nekada, kada se kilogrami malo više natalože, uz regulisanje obroka i vežbe, dijeta je takođe neophodna.

Ali kako znati koja je prava za vas? Saveta je toliko mnogo. Mi vam predlažemo da probate jednu koja je zdrava, delotvorna i brzo dovodi do rezultata, što je svakako ono što želite – u pitanju je citrus dijeta.

4 namirnice za mršavljenje

Na kraju naše priče predstavićemo vam 4 namirnice koje će vam pomoći da se izborite sa viškom kilograma i eliminišete najčešće greške tokom mršavljenja.

Svakako da znate kako treba jesti sveže voće i povrće, ribu, piti vodu itd.

Možda će vas navedene namirnice iznenaditi, ali mi ćemo vam objasniti koji su razlozi zašto baš njih izdvajamo.

Jogurt: namirnice bogate kalcijumom ubrzavaju metabolizam

Pasulj: naučnici su utvrdili da može povećati sagorevanje kalorija za 24% zbog bogatog izvora skroba

Banana: isto važi kao i za pasulj

Zeleni čaj: kombinacija kofeina i antioksidansa katehlina podstiče brzo sagorevanje kalorija.

Nadamo se da smo vam našim predlozima i savetima pomogli i uverili da je sve moguće, kada se to zaista želi. Potrebno je uložiti trud, ali izvodljivo je, a sigurno da će se vaš napredak brzo primetiti ako se budete pridržavali svega napisanog.

Mi vam želimo da istrajete i na kraju budete zadovoljne postignutim!

Аутор: admin

Kulturni radnik. Na stalnom putu samoobrazovanja!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *