Reklame, reklame, reklame… svuda su oko nas. Moglo bi se reći da smo usred ere marketinga i promovisanja svega. Postoje različiti načini kako da jedna firma, recimo, pospeši svoje poslovanje i poveća obim posla, odnosno stekne nove klijente. Jedan od njih jeste ulaganje u promovisanje firme, samim tim i u njen ugled. Evo konkretnog primera.Jedna mlada preduzetnica, pored kozmetičke delatnosti kojom se bavi, rešila je da proširi svoj posao i osmisli svoj proizvod koji će ponuditi pre svega postojećim klijentima pa onda i širem krugu ljudi. Promociju proizvoda započela je od jedne vrlo jednostavne stvari, a to je štampanje reklamnih kesa. Osmislila je logo, ištampala kese i krenula u reklamiranje proizvoda na internetu. Čudite se i dalje kako… Dok je čekala ispitivanje proizvoda, započela je kampanju reklamiranja. Zaintrigirala je slikom kese i loga na njoj pratioce na društvenim mrežama. Dakle, krenula je od promovisanja pakovanja, da bi konačno, neko vreme kasnije, prezentovala i sam proizvod. Za sve to vreme, njen proizvod je već postao prepoznatljiv – po pakovanju. Kasnije se proslavio i po kvalitetu. U svakom slučaju, jedno bez drugog ne ide – odličan proizvod mora da ima i odlično pakovanje.
Šta sve može biti reklamni materijal
Danas kada su dometi štampe takvi da se može štampati gotovo na svemu, potrebno je samo da zamislite koji će to materijal biti. Ukoliko ste deo neke velike, ugledne i kompanije, ili želite da vaša firma to postane, pokloni za klijente su obavezni i nezaobilazni deo poslovanja. Postoje brojni predmeti koje možete poklanjati postojećim ili budućim klijentima. Tu su uvek oni standardni – rokovnici, notesi, sveske, hemijske olovke, privesci… Štampanje reklamnih kesa, cegera, kutija i tako dalje takođe je obavezno, naročito ako se bavite prodajom nekih proizvoda. Pa nije isto da stavite svoj proizvod u običnu belu kesu i da ga stavite u kesu sa svojim logom i nazivom.
Procedura za štampanje reklamnih kesa
Gotovo svaka štamparija nudi opciju da vam ona sa svojim timom osmisli izgled reklamnih kesa. Taj posao preuzimaju grafički dizajneri koji ponude klijentu neka od najboljih rešenja za njihovu firmu. Takođe, štamparije nemaju ništa protiv ni da donesete svoje idejno rešenje, ukoliko ste dovoljno kreativni pa ste sami smislili izgled kese i u njega uklopili ime i logo firme. Zatim se pristupa pripremi za štampanje kesa, a nakon toga se bira način štampe. Uglavnom se radi u digitalnoj ili ofset štampi, i to sve zavisi od broja primeraka koji su potrebni i od vremena za koje treba uraditi štampu. Po pravilu, za manje tiraže radi se digitalna štampa, dok se za veće tiraže preporučuje ofset štampa.
Kakve sve vrste reklamnih kesa postoje
Najčešće se rade standardne dimenzije kesa, u A4 formatu, mada se takav model prevazilazi polako i postaju zastupljenu neki skraćeni modeli. Takođe, moguće je uraditi i štampu na kesama za piće, na izrazito velikim ili malim kesama. Štampanje reklamnih kesa može imati i malo ekskluzivniju varijantu, pa se u tom slučaju radi zlatotisk, ili se radi štampa uv lakom, koji obezbeđuje upečatljivost, visoki sjaj i prefinjen izgled.