Sve što treba da znate o hrono dijeti

Hrono dijeta je jedna od najpopularnijih dijeta današnjice. Mnogi i dalje ne znaju šta hrono dijetu čini posebnom i zanimljivom. Ono u čemu se ona razlikuje od svojih konkurenata je činjenica da je ona zapravo pažljivo kreirani plan ishrane. Pod tim se misli na ideju da hrono dijeta ne zahteva od vas da gladujete već vam nudi osmišljen plan ishrane koji će vam pomoći da smršate i dovedete liniju do savršenstva!

zdrava hrana

U razumevanje hrono dijete treba ući  s aspekta posmatranja načina na koji naš organizam radi. Dakle, ujutru naše telo iziskuje dosta energije, odnosno dosta namirnica koje će pretvoriti u energiju kako bismo mogli normalno da živimo u toku dana. Uveče je situacija drugačija i potrebne su nam namirnice koje su lako varljive i koje neće stvarati neželjeno salo na našem telu.

Dakle, uveče naš organizam jednostavno ne zahteva obilno hranjenje. Ono što hrono dijeta nudi u tom smislu je precizan plan ishrane koji prati želje vašeg ogranizma. Mnoge dijete se baziraju ili na gladovanju ili na nepouzdanom planiranju obroka dok kod hrono dijete to nije slučaj. Ukoliko se služite njome, vaša ishrana će biti usklađena sa vašim potrebama. U ishrani leži razlog velikih oboljenja samo zato što ljudi ne slušaju dovoljno zahteve i potrebe sopstvenog tela.

Definicija hrono dijete

Pored toga što je ona pažljiv plan ishrane, hrono dijeta ima za cilj da vaše telo upotpuni estetski i zdravstveno. Hrono dijeta vam pomaže da ostvarite svoj puni potencijal u segmentu usklađivanja vaših potreba sa onim što vam zaista neće štetiti. Ona izbegava mučenje tela kroz izgladnjivanja i pokazuje vam način da, uz pravilan način ishrane budete siti dok gubite kilograme. Zbog kvaliteta namirnica koje ćete koristiti i zbog njihovog zdravstvenog dejstva nećete uopšte osećati posledice gubitka kilograma već ćete osećati zadovoljstvo pospešeno nutritivnim vrednostima hrane koje konzumirate. Ova vrsta dijete zapravo ne ograničava korisnike preterano u izboru onoga što jedu, već se fokusira na doba dana u kojem obeduju.

Obroci

Ono što plan ishrane hrono dijete podrazumeva su umereni i redovni obroci. Zato hrono dijeta i jeste poznata kao dijeta umerenosti. Ona ne zahteva gladovanje ali zahteva nepreteranu konzumaciju namirnica, posebno onih sa velikim brojem kalorija. Količina hrane treba da stvori stanje sitosti, a redovnost obroka to stanje garantuje tokom celog dana. Plan ishrane je koncipiran tako da treba da imate četiri obroka i jako je važno ne preskakati ih. Samo na ovaj način ćete uspeti da smršate, a da ne izgladnjujete  svoje telo.  Hrono ishrana je odgovor na pitanje kako smršati na zdrav način.

Doručak i ručak

Prvi je najvažniji, a drugi po prirodi najobimniji obrok dana.  Hrono dijeta za doručak preporučuje jaja, sir, integralna peciva i pirinač, između ostalih namirnica. Za doručak treba da pojedete količinu koja će vas zasititi i trebalo bi da jedete čim ustanete. Kada je ručak u pitanju fokusirajte se na dopunu energije izubljene u periodu između doručka i ručka. Nakon ručka treba da ste u stanju da nesmetano nastavite svoj dan bez prepunog stomaka ali svakako i bez gladi. Za ručak se dakle, preporučuje meso. Najbolje bi bilo piletina ili riba, obe bogate proteinima koje će dopuniti vaše zalihe snage, a idealno vreme jela je oko 13 časova.

Užina i večera

Za užinu i večeru se zasladite, ali ne preterujte. Za užinu pojedite voće ili crnu čokoladu dok za večeru uzmite lagan obrok, nešto bareno – povrće ili piletinu uz sir. Preporučeno doba za užinu je do 18 časova dok je za večeru oko 20 časova.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *