Uloga direktne digitalne štampe pri reklamiranju

promo tekstil

Tek krajem 20. Veka nastaje direktna digitalna štampa. Sa usavršavanjem tehnologije i pojavom prvih računara ova vrsta štampe zauzima važno mesto prilikom pripremanja marketinških kampanja. Danas se nijedna promotivna aktivnost ne može zamisliti bez tzv. hodajućih reklama kao što su reklamne majice, duksevi, kačketi, pantalone, itd. Promo tekstil je posebno mesto pri promociji neke kompanije zauzeo u modernom dobu, a direktna digitalna štampa učinila je da se pomoću specijalnih štampača danas na odeći nađu različiti motivi.

Posebna prednost koja se ističe kod štampe na tekstilu jeste da prilikom digitalne štampe boja prodire duboko u tkaninu, stapa se sa njom i vrlo je postojan. Na taj način postiže se jak efekat, a logo kompanije može da se nađe na različitom tekstilu. Odličan je otisak, a i preciznost digitalne štampe je na izuzetnom nivou.

Zašto birati promo tekstil za marketinšku kampanju?

Većina kompanija ne dovodi u pitanje da li će u marketinške svrhe koristiti promo tekstil. Ipak, za one koji se još uvek nisu odlučili napominjemo da pri pravilno održavanju majici, pantalona, jakni, dukseva i drugih reklamnih materijala boja se sigurno neće skinuti i biće dugotrajana, jer je veoma otporna na visoke temperature tokom pranja, ali i na svetlost.

Danas se uglavnom bira satenski ili promo tekstil od poliestera, a važno je istaći da ne postoje ograničenja ni kada je dizajn u pitanju, a ni kada je reč o tiražu. Naime, dizajneri imaju svu slobodu da osmisle kreativno idejno rešenje kakvo žele, a pošto je digitalna štampa doprinela da se grafička rešenja lako aplikuju i dugo traju, bojazni nema da li će vaš logo biti vidiljiv na promo tekstilu. Takođe, moguće je odmah isprobati i uzorak kako bi se poručioci promo tekstilnih materijala uverili da će dobiti reklamni materijal baš onakav kakav žele.

Posebno se napominje da može da se štampa nekoliko različitih motiva, oblika, dezena i nijansi, pa se logo firme brzo i lako može naći na tekstilu koji se izabere.

Reklamne majice – najčešći promo tekstil koji kompanije biraju

U današnjem poslovnom svetu najčešći promo tekstil koji se bira jesu majice kratkih rukava. Osim što su kvalitetne majice sa logom firme odličan poklon za zaposlene, preporuka je da budu i deo dara za poslovne partnere ili klijente kako bi se poboljšao odnos ne samo između zaposlenih i vlasnika kompanije nego i učvrstilo poverenje između kompanije i njenih klijenata i partnera.

Zahvaljujući ovakvim hodajućim reklama može se stići do velikog broja korisnika, jer su upravo reklamne majice najbolji način da se primeti logo neke firme. Ako želite da ostavite što bolji utisak i da se što više približite posetiocima nekog događaja, takmičenja, onda je reklama majica ne samo mali znak pažnje, već i efikasan način da se skrene pažnja na kompaniju i delatnosti kojima se ona bavi. Majice se preporučuju i kao poklon ako se organizuje team building ili neki drugi korporativni događaj, a neizostavne su i tokom prezentacije novih usluga ili nove linije proizvoda.

Ukoliko ste još uvek u nedoumici, sigurni smo da nećete pogrešiti ako baš izaberete ovaj promo tekstil kako biste upotpunili svoju marketinšku kampanju.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *