Večita dilema: Šta jesti na poslu?

dorucak

Najučestalije radno vreme od 9 do 17h nije nam baš učinilo uslugu kada je reč svakodnevnim aktivnostima i zadovoljavanju osnovnih životnih potreba. Ovo se odnosi kako na činjenicu da uglavnom skoro svih osam radnih sati provodimo sedeći što je pogubno po naše zdravlje, tako i na činjenicu da, ograničeni različitim okolnostima, svakog dana jedemo nezdravu, brzu hranu koja u kombinaciji sa sedenjem daje „sjajne“ rezultate u pogledu naše kilaže. Sve ovo dovodi do toga da je dilema zvana „šta jesti na poslu“ prilično alarmantna te da je potrebno pronaći rešenje što je pre moguće.

Preskakanje obroka je no-no!

Refleksno, prvo što radimo kada se suočimo sa već navedenim problemom jeste to da počnemo da preskačemo obroke. Pogrešno! Time nećete sprečiti efekte sedenja i gojenja već ćete dodatno usporiti metabolizam i doprineti izobličavanju figure. Dakle, fizička aktivnost je obavezna, makar podrazumevala i malo više pešačenja, a poželjno je da s vremena na vreme ustanete i malo se istegnete kako biste osvežili mišiće i sprečili kočenje. Kada je reč o ishrani, redovna i uravnotežena ishrana je obavezna, čak i na poslu, a ovaj ideal nije teško postići ako ste samo malo disciplinovani. Uostalom, osam je radnih sati, i te kako imate vremena za zdrave navike!

Spremite hranu unapred

Ukoliko niste „očajne domaćice“ uvek možete unapred pripremiti obroke koje ćete nositi na posao. Ujutru to može da bude voćna salata (u činiju neposredno pre posla iseckajte sezonsko voće i pojedite ga čim stignete u kancelariju dok je još sveže), a ista ideja važi i za užinu. Ručak može da bude sendvič, ali samo ako ga vi napravite i to u nekoj light varijanti, dakle, bez majoneza i jakih suhomesnatih prerađevina. Osim toga, u obzir dolaze i razne obrok salate čije recepte možete pronaći na internetu. Nemojte da vas mrzi da pripremite unapred doručak i/ili ručak jer tima doprinosite ne samo svom zdravlju, već i idealnoj figuri za leto koje je – uskoro!

Dostava hrane

Podrazumeva se da ćete, ako već nosite hranu od kuće, pripremiti nešto zdravije, kuvano, na kašiku što bi se reklo. Ipak, ako niste vešti u kuvanju – tu je dostava hrane! Zahvaljujući velikom izboru, moguće je da pronađete i restorane sa domaćom kuvanom hranom koji takođe nude usluge dostave. Ako niste sigurni koji restorani se nalaze u blizini vaše firme, jednostavno ukucajte u pretraživaču „dostava Vračar“ (ili bilo koji drugi deo grada koji vam odgovara) i pronađite odgovarajući restoran i specijalitete u kojima ćete uživati čak i na poslu. Bitno je da prilikom pretrage preizirate lokaciju (zato na primer i kucate „dostava Vračar“) jer time povećavate šanse za bržom i jeftinijom dostavom pa nećete mnogo čekati na dolazak hrane.

Voda, voda, voda!

Osim ishrane, jako je važno da tokom radnog dana unosite i dovoljne količine vode jer ona osvežava vaš organizam u potpunosti i povoljno utiče na metabolizam. Dakle, kad pomislite da ste gladni, kada se osećate umorno i ispijeno, kada vam nedostaje koncentracije i počinje da vas boli glava, popijte malo vode i proći će vas. Unošenje dovoljne količine vode je ključno za vaše celokupno zdravlje i izgled, naročito kada se bavite „sedećim“ kancelarijskim poslom.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *