Zašto su flajeri najjeftiniji vid marketinga?

Decenijama unazad se kao jedan od najpristupačnijih vidova marketinga koriste flajeri. Ako neka kompanija želi da dopre do sto većeg broja ljudi koji će početi da kupuju proizvod, koji ona plasira ili da koriste uslugu za koju je ta firma specijalizovana, onda sigurno da ne postoji bolji način nego da do njih doprete uz pomoć flajera.

Dizajn flajera je jako važan

S obzirom na to da se radi o vrlo ograničenom formatu, to je naročito značajno da se na flajeru navede baš sve što će zainteresovati klijente.

U tom smislu je njihov dizajn izuzetno važan, jer on treba da privuče pažnju ljudima, na prvom mestu.

Sigurno se i vama puno puta dogodilo da vam na ulici neko bukvalno stavi u ruke takav jedan papir, te da ga često bacite u kantu ni ne pogledavši ga. Upravo iz tog razloga je dizajn izuzetno značajan, jer ako uključuje nešto što privlači pažnju ljudima, teško da će se desiti da oni taj flajer bace, već će ga verovatno pogledati i sačuvati.

Kako treba da izgleda jedan dobar flajer?

Naravno da je najbolja opcija da angažujete stručnjaka, koji će izraditi flajer prema vašim uputstvima.

Upravo dizajneri koji se time bave znaju zbog čega je važno da se na jednom takvom komadu papira ne nađe previše informacija. Naime, utvrđeno je da to stvara potpuno suprotan efekat, te da ljudi često kada vide mnogo teksta na flajeru, jednostavno ni ne požele da ga pogledaju, nego su upravo to oni koji ga bacaju u prvu kantu za otpatke.

Problem u dizajniranju najčešće nastaje ukoliko neka kompanija želi da prezentuje više usluga ili proizvoda. Sve to ne može da stane na jedan flajer, pa je gotovo sigurno da će vam dizajneri preporučiti u tom slučaju da izradite reklamni materijal u drugačijem formatu. Zapravo, reklamni materija u tom slučaju treba da bude izrađen ili kao letak ili kao prospekt, odnosno brošura ili katalog, tako da će imati i bolji efekat nego flajer.

Mnoge štamparije nude flajere formata A 5 ili A 6, a cene su i više nego pristupačne.

Međutim, sa pravom se mnogi vlasnici kompanija pitaju da li je dovoljno samo dati flajere ljudima ili treba još nešto učiniti uz to.

Kako da vaš flajer dopre do što više ljudi?

Deljenje flajera je jedan od poslova za mlade ljude u većini slučajeva, ali to ne garantuje da će kompanija od toga imati očekivani efekat.

A da bi flajeri postigli ono što vlasnici firmi žele, potrebno je pažljivo odabrati ljude koji će ih deliti. Naravno da nije dovoljno samo da stave u ruke prolaznicima parče papira, a da ih pritom ne informišu o čemu se radi. Na taj način će zapravo stvoriti potpuno suprotan efekat, te je vrlo verovatno da firma neće imati nikakav boljitak u poslovanju.

Mnogi marketinški stručnjaci smatraju da jedino ukoliko se flajeri dele ljudima uz interakciju sa njima, oni mogu ostvariti pozitivan efekat.

Iz tog razloga je potrebno i kratko obučiti promotere, kako bi trebalo da pristupe klijentima, odnosno šta je potrebno da kažu da bi privukli njihovu pažnju i da bi oni nakon uzimanja flajera, pročitali njegovu sadržinu. Upravo to je jedini način da ovakva vrsta reklamnog materijala ostvari pozitivne rezultate.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *