Santoro Gorjuss, brend namenjen devojčicama i mamama od stila

Znate li zašto ovaj brend izaziva i čuđenje i divljenje, a ipak je čest izbor i malih i velikih devojčica?

“U početku, kada se brend pojavio uopste mi se nije dopala ta devojčica, a ni mojoj Ani. Međutim, njena drugarica je imala sve od brenda Gorjuss, ranac, pernicu i sveske. Vremenom je počelo i nama obema da se dopada. Kad je trebalo da krene u školu, nismo drugi brend ni gledale. Od tada samo Santoro Gorjuss i kupujemo, i gumice, i torbicu za patike, i olovke i flomastere. imam utisak da to više mame forsiraju, da je nekako stvar prestiža a i moderno je poslednjih godina” izjavila je Jelena, nastavnica u jednoj osnovnoj školi kada smo je upitali otkud interesovanje za ovim brendom.

 

Ko su kupci Santoro Gorjuss rančeva za školu?

“Kao neko ko radi u knjižari moram da priznam da kupci Santoro Gorjuss rančeva znaju šta traže. To su uglavnom mame koje su već donele odluku, upoznate su sa svim modelima i desenima i jedino preostaje detetu da odabere željeni motiv. Spremne su da plate cenu koja je minimum 20% veća od cene drugih rančeva. Ono što ide u prilog njihovoj odluci je i činjenica da Santoro Gorjuss nema reklamacije, da je svaki šav na svom mestu, da nema greške, i da se kvalitet oseti na dodir. Ne samo rančevi, već i pernice, kao i torbe za patike imaju cenu koja garantuje kvalitet”, izjavila je Sanja, zaposlena u poklon shopu Zavrzlama u Beogradu.

 

Devojčice koje nose Gorjuss rančeve nose i posebnu emociju

Svake godine Santoro Gorjuss obraduje devojčice i žene novom kolekcijom. Jake i odvažne boje, koje time prkose uobičajenim kombinacijama, postale su standar za ovaj brend. Spojene jaka narandžasta i ljubičasta, linije i tačkice čine ovaj brend dostupnim kako za prvake tako i za starije osnovce i srednjoškolce. Uz sve to, svaki desen prati odgovarajuća pernica, torba za patike. Dodatno, dostupne su i torbice na rame kao i ručne torbe za vannastavne aktivnosti u manjem A5 i većem A4 formatu.
Nazivi dezena dočaravaju i odnos prema svetu, drugaricama. Time to fly, My gift to you,Little wings, The dreamer samo neke su od kolekcija dostupne devojčicama u preko 50 zemalja sveta.

 

Santoro Gorjuss je mlad brend koji i mame vole

U svojoj kolekciji Santoro Gorjuss se opredelio i za accessorizes koji je neodoljiv i ženama. Neretko će kao modnu torbu žene nositi baš Santoro kolekciju. i za njih su odabrane intenzivne boje koje su vesele i vlasnicima ulepšavaju dan. “Ja svojoj kuci dok šetamo “nagradu” uvek nosim u Santoro Gorjuss kutijici ljubičaste boje. Jako mi se dopada i veliki sam ljubitelj ovog brenda. U svojoj kolekciji imam dve njihove torbe na rame koje mogu da nosim u raznim prilikama”, izjavila je Nataša novinarka.

Pored pomenutih modnih torbica, kutija različitih veličina, Santoro Gorjuss može da se pohvali i novčanicima kako za decu tako i odrasle.

 

Santoro Gorjuss kao brend koji se često poklanja za različite prilike

Bilo da je proslava rođendana, male mature, nagrade za odličan uspeh ili neka obična prilika, neretko se ovaj brend poklanja devojčicama različitog uzrasta. Sveska ili flomasteri, gumica ili pernica sve su to sitnice koje imaju veliko značenje i za onog koji poklanja i za primaoca poklona. Gorjuss Santoro svakom uzrastu izaziva radost na licu, bez obzira da li je poklonik brenda koji svoju slavu živi već nekoliko godina.

Najpopularniji proizvodi su Santoro Gorjuss rančevi za školu, kako anatomski tako i obični, te se zato brend vezuje, pre svega za decu školskog uzrasta. Za njih je namenjen i celokupni prateći školski program. AKo se “lomite” da li i vi da mu se priklonite, celokupnu ponudu možete pogledati na www.decjisajt.rs

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *