Veleprodaja parfema online: Kako napraviti dobar izbor?

tri bocice parfema

Biranje prave mirisne note za sebe ili neku drugu osobu nikada nije lak posao, jer i u radnji sa parfemima, dok birate onaj koji će vas najviše privući postoje „ometači“, a to su svi ostali mirisi i oni koji su ostali negde tu, u nosu. Pored toga, uvek postoji dvoumljenje oko same početne, središnje i završne note parfema, a na sve to dolazi i činjenica da jedan parfem uvek ima drugačiji miris u određenoj meri na koži, te ne miriše isto na svakome. Zato nemojte misliti da je biranje parfema online nešto teži posao, isti je, ako nije možda i lakši. A kako to?

Veleprodaja parfema kroz sajtove ne funkcioniše po principu viđenja izgleda bočice i naziva parfema, već je podižena na veoma visok nivo, pa postoje tačni opisi sadržaja parfema, mirisnih nota, te uz sve to dolaze i brojni opisi kada je najbolje parfem koristiti, kome pristaje, što su sve informacije koje olakšavaju kupovinu. Naravno, mirisanje u realnom vremenu, u nekoj parfimeriji, ne može ništa da zameni, ali je online opcija perfektna kada neki parfem ne možete da pronađete u svojoj blizini, kada ga nema u vašem gradu ili negde drugo postoji akcijsko sniženje. 

Saveti za kupovinu parfema – veleprodaja 

Nemojte mnogo polaziti za savetima svojih bliskih osoba, jer parfem koji vam se dopadne na nekome skoro da uopšte neće imati isti miris na vama. Ono što treba da vas vodi kroz kupovinu jeste vaša želja i određeni zahtevi koje imate od samog parfema. On je nešto po čemu će vas ljudi pamtiti i šta će ih na vas podsetiti, pa zato birajte pažljivo.

Postoji istraživanje koje je pokazalo da veleprodaja parfema funkcioniše na veoma zanimljiv način kada su kupci u pitanju, a to je da većina, kroz podsvest, bira miris koji je najboliži sopstvenom biološkom mirisu. Pa kada nađete neki koji je poseban i koji se izdvoji u odnosu na druge, možete da povežete i sa tom informacijom.

Po kom principu “radi” parfem

Bitno je da znate kako funkcionišu mirisne note u jednom parfemu. Tako ćete lakše birati parfem online, jer ćete uvek u opisu pronaći koje su gornje, koje srednje, a koje donje note. Gornje note su one koje se osete odmah kada se parfem nanese, mogu biti cvetne, voćne i pomešane sa slatkastim začinima. To je najintenzivniji miris koji postoji odmah nakon nanošenja. Srednje mirisne note počinju da se osećaju kada gornje smanje intenzitet, one su uglavnom cvetne i to jasmin, lavanda, ljubičica ili ruža. Donje mirisne note su ono što je najvažnije, one ostaju najduže, jer dolaze nakon srednjih i gornjih, a na koži se taj miris oseća i on predstavlja parfem, a to su najčešće sandalovina, vanila, kao i arome kože ili duvana. 

Biranje parfema prema temperamentu i karakteru

Prema samoj osobi treba birati i mirisnu notu. Veleprodaja parfema vam omogućava uvid u note, a vi sami znate svoj ili tuđ karakter. Citrusne note su za ambiciozne, osobe takmičarskog, vedrog duha, koje su okretne i vrlo spretne. Ruža je za nežne, pažljive osobe, za nekoga ko ide korak po korak. Vanila i lavanda je za one koji obožavaju zabavu i raznorazna dešavanja. Voćne note su za osetljive osobe, dok je jasmin za avanturiste. Sandalovina, arome duvana, najviše odgovaraju muškarcima, dok se ostalim notama nadopunjuju ka ispunjenu cilja. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *